Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dálniční most přes silnici II/464
Zalubel, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši podrobný návrh diaľničného mosta z predpjatého betónu medzi mestami Brno a Ostrava. Konštrukcia je spojitá o troch poliach. Vnútorné sily boli prebraté to statického programu SCIA Enegineer. Posudok bol zrealizovaný podľa medzných stavov. Pri návrhu boli použité platné normy.
Most na rampě
Páteček, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce mostu na rampě. Mostní konstrukce je součástí mimoúrovňové křižovatky, které připojuje rychlostní silnici R35 na dálnici D1. Byly vypracovány tři studie. Most je řešen jako spojitý nosník o šesti polích. Výsledný návrh byl proveden z předpjatého betonu dle platných norem. Při výpočtu byla zohledněna fázovaná výstavba.
Most na rampě přes dálnici
Tlamka, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem návrhu je novostavba silničního mostu přes dálnici. Byly navrženy tři varianty řešení, z nichž je vybrána varianta spojitého desko trámu o šesti polích. Tato varianta byla dále posouzena ve statickém výpočtu. Statický výpočet je zpracován dle evropských norem. Součástí této diplomové práce je dále výkresová dokumentace, vizualizace, technická zpráva a postup výstavby.
Komorový most
Vostal, Lukáš ; Pecha, Jakub (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Zadáním této diplomové práce je návrh předpjaté komorové mostní konstrukce o více polích. Jsou navrženy dvě varianty řešení a pro detailnější zpracování byla vybrána varianta komorového mostu. Délka nosné konstrukce je 212 m, nejdelší pole má 60 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer 19.1. Výkresová část je zpracována pomocí počítačového softwaru Allplan Engineering 2021. Součástí práce je výkresová dokumentace, znázornění postupu výstavby, vizualizace a statický výpočet. Návrh a posouzení byly provedeny dle aktuálně platných evropských norem.
Most přes dálnici
Vaculíková, Klára ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1, která je zakřivená výškovým obloukem. Z navržených variant je dále podrobně zpracována varianta jednotrámové spojité konstrukce o třech polích. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů dle platných evropských norem (Eurokódů). Je vypracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace a vizualizace.
Most na rampě v Brně
Vančura, Lukáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu silniční komunikace, který je půdorysně zakřivený o velice malém poloměru. Mostní objekt je součástí mimoúrovňové křižovatky v Brně. Jsou navrženy dvě varianty, z nichž je dále rozpracovávána varianta dvoukomorového průřezu. Výpočty a posouzení jsou prováděny dle platných evropských norem (Eurokódů). Ke statickému výpočtu je zpracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Most přes údolí potoka Kyselá voda
Svoboda, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes údolí potoka Kyselá voda. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o šesti polích. Byly zpracovány tři studie a druhá, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 6 x 35 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Předpjatý most číslo 209 přes rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Mareček, Tomáš ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši návrh mostu pre prevedenie komunikácie druhej triedy S7,5 cez rýchlostnú komunikáciu R2 na Slovensku. Z troch navrhnutých variánt je pre podrobnú analýzu spracovaná varianta jednokomorovej konštrukcie. V pozdĺžnom smere je konštrukcia navrhnutá ako spojitá o troch poliach. Rozpätie jednotlivých polí je 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Podrobný návrh nosnej konštrukcie z predpätého betónu vybranej varianty mostu je spracovaný podľa medzných stavov vrátane zohľadnenia vplyvu postupnej výstavby mostu. Ďalej je vypracovaný statický výpočet a spracovaná prehľadná výkresová dokumentácia a vizualizácia mostu.
Mostní nadjezd přes dálnici
Černý, Pavel ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Jsou vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce je navržena jako jednotrámový most o 7 polích celkové délky 200~metrů. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu MidasCivil 2019 a Scia Engineer 18.1. Dále je konstrukce posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti. Pro posouzení průřezů je použit program MS Excel. V této práci je proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a spodní stavby. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Dálniční most přes údolí potoka Polančice
Dvořáková, Anna ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes údolí potoka Polančice a přes polní cestu. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta dvoukomorového nosníku o čtyřech polí. Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem-Eurokódů. Je vypracována podrobná i přehledná výkresová dokumentace, vizualizace mostu a stavební postup.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.